sâmbătă, 5 martie 2011

Care a fost cea mai mare prostie pe care ai facut-o???

Eu am facut nenumarate, dar cea mai mare a fost cand am pus o fumigena in holul unei gradinite si au iesit toti in fuga, dupa care a venit ambulanta =)) (si nu sunt foarte mandru de asta, dar e funny) :))

update:

mi-am mai adus aminte una :)! intr-o seara am vrut sa arunc cu un bolovan dupa o pisica, dar din pacate a ricosat si i-a venit unei femei in cap (babe mai exact)! cand am vazut ce-am facut am fugit in casa si m-am imbracat in pijama :D (ce fapta buna...)

update2:

a prietenei mele a fost aceea de a se combina cu mine :))

update3:

Am facut pe lesinatul la scoala generala de-am speriat toti elevii si profesorii si din cauza asta era sa fiu exmatriculat de catre d-na Ivan, directoarea Scolii Generale "Mihai Eminescu" :)) Cunoscatorii stiu povestea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu