marți, 1 martie 2011

Iti mai aduci aminte???

Iti mai aduci aminte cand erai mic cate jocuri jucai? Cum te chema maica-ta in casa la 22:00 pe motiv ca e prea tarziu sau ca nu ti-ai facut tema, strigand:”Copkil nebun, treci in casa si-ti fa temele, ca maine te duci la scoala!!!”?
 Iti mai aduci aminte cum nici nu lasai bine sa se apropie Ziua Crucii si incepeai sa razi nucile de asfalt dupa care le bagai in tricoul alb, frumos apretat si te duceai sa cauti bucoaiele, sa pui plumb cu paine in ele si sa le bandajezi cu o culoare cat mai frumoasa, in stilu-ti profesionist?
          Iti mai aduci aminte cum vara te duceai la furat de fel de fel de fructe si abia puteai sa te cateri in copac sau pe gard, iar daca tipa omul la tine din ograda fugeai cat te tineau picioarele?
Iti mai aduci aminte ca abia asteptai sa vina ziua de vineri ca sa ai tot weekendul sa te joci de-a v-ati ascunselea, prinsa, sultanul, flori fete sau baieti, sotron, sa sari coarda, si fel de fel de jocuri aproape uitate de generatia de copii de azi?
Eu imi aduc aminte astea si “foarte multele” pe care le faceam In fiecare zi. Imi aduc aminte ca-mi faceam temele doar dupa ora 23:00 si-mi aduc aminte cum mi-am luat palme la cur cand am adus tricoul alb, nou, abia cumparat plin cu Iod din nuci! Dar pentru mine toate astea au meritat
Pentru tine a meritat? Tu ce-ti mai aduci aminte din copilarie?? 
 
In ziua de astazi toate astea au disparut, si ne intristeaza!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu