luni, 7 martie 2011

Vine 8 martie!!!


Uite ca maine vine si 8 Martie, ziua femeii. De pe 1, de cand „se zice”ca a venit primavara, vreme de trei luni bărbaţii vor sex şi femeile pantofi. Între ce dorim şi ce obţinem întotdeauna sunt mici diferenţe.

Primăvara are şi calitatea de a ne transforma în firi ceva mai romantice. Probabil că lumina soarelui -nu este cazul pana acum, anul asta- ne încălzeşte puţin sufletul şi ne trezeşte din hibernarea în faţa plasmelor fixate pe nesfârşite partide de fotbal.

Am vorbit cu câţiva prieteni şi i-am întrebat la ce se gândesc când oferă un mărţişor. Nu cred că o să fiţi surprinse dacă jumătate dintre ei se gândesc la sex şi cealaltă jumătat nu se gândeşte la nimic. Sondajul a fost făcut pe doi prieteni. Pentru că am considerat că rezultatul nu a fost relevant am continuat. Şi am mai întrebat câţiva prieteni.


Bărbat care oferă mărţişor soţiei: ”Doamne îţi mulţumesc că n-am uitat de 8 Martie şi fă-i un bine homless-ului care vindea mărţişoare furate alaltaieri seară la 11 când am venit acasă.”

Bărbat însurat care oferă mărţişor unei colege de serviciu: ”Ce obraz fin are. Sper să-mi ajungă pentru toate fetele. De ce naiba n-au pus ăştia pe hol şi un automat de mărţişoare?”

Bărbat tânăr care oferă mărţişor unei colege de facultate: ”Ce-aş vrea să fiu acum în pat lângă tine, dar, din păcate, n-am bani nici să trec strada.”

Poliţist în trafic care împarte flori şoferiţelor: ”Chiorul de Boc mi-a tăiat 25% din leafă şi aştia mă pun să împart flori unora care habar n-au ce-i aia parcare laterală.”

După ce am obţinut aceste răspunsuri mi-am dat seama că, noi, bărbaţii avem suflet bun, dar nu prea rezistăm la stresul trecerii de la un anotimp la altul. Daţi-ne plasmele înapoi!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu