joi, 3 martie 2011

Mijloacele de transport in comun


In fiecare zi ma duc la facultate –sau cel putin asa ar fi trebuit- cu tramvaiul, ca de, sunt student si nu-mi permit luxul sa le dau nesimtitilor care fac motorina cate 5.3Ron/L pentru a naviga cu masina prin orasul cu cele mai proaste strazi din toata Moldova! Un abonament pe-o luna costa doar 13 Ron si merg cand vreau, cum vreau si cu cine vrea! Cu cine vreau nu, ca trebuie sa aiba si ala bilet/abonament,dar ati inteles idea!
Ce constat in tot acest timp e cat de tristi sunt oamenii din tramvai, ce viata monotona duc! Din cand in cand mai intra cate un cersetor cu poezia bine invatata. Ceva de genul :”noi din zori si pana,n seara/da’stam cu cersitu’n gara, la la la…..” sau cate un controlor, momente care ii trezesc parca la viata pe toti calatorii!
Si totusi tramvaiele din Iasi nu se compara cu niciun metrou din Bucuresti! Bai nene, cand am intrat acolo, parca am intrat la popa la slujba! TOTI erau cu capul in jos, pe scaune, parca se rugau la nu stiu ce zeu!
Mai era gagica aia care anunta ce statie urmeaza si pe ce parte este peronul!!asta era singurul element de culoare din tot metroul (adica imi placea vocea ei, parca era excitata) asta pana cand s-a schimbat un nenea…..
Acum nedumerirea mea e: De ce sunt oamenii asa de tristi in RATP/B? Ce-I doare??

2 comentarii:

  1. Sa stii ca eu ma amuz uneori de fetele triste din metrou , ingandurate ....insa asta e Bucurestiul!
    Oameni tristi , inganfati care se cred buricul pamantului dar macinati de tot ce ii inconjoara !

    Un oras gri ...trist :( !
    Nu imi place!

    Adina :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :) adina, asta a fost primul titlu pe care vroiam sa i-l pun postului : Iasi- un oras gri!!!eu nu am probleme cu ei, rad tot timpul!

    RăspundețiȘtergere