duminică, 6 martie 2011

Fara titlu!


In seara asta, invitat de o prietena, am fost in Hand, o rockoteca! A cantat Luna Amara live!
Oricum, esenta acestui post este urmatoarea: in primul rand nu am stiut ce titlu sa-i pun, iar in al 2lea rand nu m-am mai simtit asa de bine de foarte mult timp! Mi-am adus aminte cum eram la 17 ani, de liceu, de cat de “rebel”eram  atunci si cum viata poate fi atat de simpla si placuta in acelasi timp!
Trecand anii peste noi realizam ca
lucrurile se complica, ca ne-am creat o oarecare apasare pe umeri  si ca avem o mai mare responsabilitate! Lucrurile nu mai sunt atat de simple ca atunci cand ne bagam picioru’n ea viata si umblam cu tot felul de inele si oja neagra, cand nu ne interesa ziua de maine, avand un suport permanent din partea altora.  Aici am vazut persoane si de 15 ani si de 30 care traiau momentul! Nu-i interesa nimic din cele scrise de mine mai sus, decat cum sa traiasca mai bine melodiile ca “gri dorian” sau “rosu aprins”!
In toate astea exista si un lucru bun din partea mea de vedere, anume acela ca ne maturizam, ca incepem sa realizam ce incepem sa devenim!  Recomand oricui ca cel putin o data pe an sa-si iasa din tipare si sa incearca sa faca ce facea in adolescenta, sau sa incerce lucruri noi! Nu veti regreta niciodata!
Va doresc o noapte buna tuturor si nu lasati rutina sa puna stapanire pe vietile voastre!

2 comentarii: